سئو و توضیح اصول سئو

Wiki Article

سئو پیچیدگی و ظرافت زیادی دارد که نیازمند مطالعه همیشگی و دانش به روز است. نکته مثبت این است که شما همیشه در حال رشد و یادگیری خواهید بود.

با عضویت در خبرنامه سایت اولین نفری باشید که از مطالب آموزشی سئو و دیجیتال مارکتینگ بهرمند میشوید!

توصیه میکنم به تمامی دوستان، که از هیچ صفحه ی این سایت نگذرن و همه صفحات رو ببینن و نت برداری کنن.

الان سوال من اینه که چه راهی وجود داره که بتونم لوکیشن قبلی روی گوگل مپ رو حذف کنم.

اگر شما محتوای ارزشمند تولید کنید دیگران از آن استقبال میکنند و احتمالا به سایت شما لینک میدهند و همین کار موجب میشود جایگاه بهتری در نتایج گوگل کسب کنید.

دانش سئو وابسته به زبان یا فرهنگ خاصی نیست ولی پیاده سازی تکنیک های آن در ارتباط مستقیم با تولید محتوا و تعامل با کاربر است.

دستاوردهای ما در ماه های اولیه (پس از شروع سئو سایت) اطلاعات و آمارهای جدیدی فراهم میکند که زمینه ساز تحلیل های دقیق تر، برنامه ریزی بهتر و تولید محتوای جدید میشود.

کتاب آموزش سئواصلاحات تخصصی سئوسئو کلاه سیاهدوره جامع سئونظرات

در نهایت به یاد داشته باشید شرط لازم و کافی برای اجرای مناسب یک پروژه‌ِی سئو، کسب بیشترین نسبت کلیک به بازدید در تمام عبارات کلیدی مرتبط با موضوع (و نه فقط یک عبارت کلیدی خاص) است.

با این حال هنوز بسیاری از فاکتورها ثابت مانده است. گوگل همیشه بر روی کیفیت محتوا و رضایت کاربران تاکید داشته است.

سئو به بالا رفتن رتبه وب سایت در موتورهای جستجو کمک می نماید و به شرکت گوگل هزینه ای پرداخت نمی شود ولی تبلیغات در گوگل ادوردز یک روش تبلیغات پولی بوده و به کسب و کارها اجازه می دهد تا شانس نمایش آگهی خود را در نتایج جستجو داشته باشند

نقطه رضایت ما از سئو وقتی هست که چرخه مدل رشد و “مدل کسب و کار جامع” اتفاق بیافتد و نام برندِ ما بیشتر از کلمات دیگر، جستجو شود و یا حتی با تایپ مستقیم اسم سایت، ما را پیدا کنند.

سایت های بسیاری وجود دارند که صفحات آنها مملو از محتوای غنی و ارزشمند است ولی به دلیل عدم شناخت از این الگوریتم ها موفقیتی در سئو کسب نمیکنند.

اگر در کنار تولید محتوا به فکر ایجاد ارتباط واقعی با مخاطب خود باشید، شانس بیشتری برای موفقیت خواهید داشت.
اگر از انتقال صحیح فرآیند مطمئن هستید و همه چیز به درستی انجام شده، بایستی صبر کنید. متاسفانه در چند ماه اخیر گوگل به شدت با مشکل ایندکس مواجه شده و گزارشات زیادی در این باره در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

پیشرفت تکنولوژی موجب شده است که دسترسی به پاسخ از طریق ابزارهای جدیدی مانند موبایل و گجت های الکترونیکی انجام شود.

گاهی اوقات هم مسیر اونقدر جذابه و استراتژی مون درسته که با قدرت بیشتر به سمت قله حرکت می کنیم. احتمالا در مسیر رسیدن به بالای قله خطرات مختلفی را هم تجربه کنیم.

خیلی ممنون ام از پاسخ تون، شما توصیه میکنید که برای مقاله از چه اسکیمایی استفاده کنیم تا ستاره در گوگل نمایش داده بشه؟

اگر شما محتوای ارزشمند تولید کنید دیگران از آن استقبال میکنند و احتمالا به سایت شما لینک میدهند و همین کار موجب میشود جایگاه بهتری در نتایج گوگل کسب کنید.

متاسفانه ما برای گوگل مپ به آدرس دو سال پیش خودمون یک گوگل مپ ایجاد کردیم که ایمیل و دسترسی هاشو فراموش کردیم و الان مدیریتی بر نظراتش نداریم هر چند که گوگل مپ جدیدی برای لوکیشن فعلیمون ثبت کرده ایم و موقع سرچ وب سایت، جفت اوکیشن ها رو روی مپ میاره.

در نهایت اگر این ارتباط صمیمانه ادامه پیدا کند، اعتبار سایت شما نزد گوگل بیشتر و بیشتر و آشنایی سایت شما با گوگل به رفاقتی پایدار تبدیل خواهد شد.

به فرایند دریافت ترافیک ارگانیک از موتورهای جستجو سئو گفته می شود. هدف از بهینه سازی یا سئو بهبود موقعیت سایت در نتایج موتورهای جستجو است.

ورود کاربر به سایت اولین هدف ما از کسب موفقیت در سئو است دوره سئو ولی مهمتر از آن تبدیل همین کاربر به مشتری خواهد بود.

به عبارت بهتر میتوان گفت، سئو یعنی گوگل به صفحه شما دسترسی داشته و متقاعد شود که این صفحه همان محتوایی ست که کاربر به دنبال آن بوده است.

سئو یعنی کمک به درک هر چه بهتر گوگل از محتوای صفحه. ابتدا به کمک اصول تکنیکال صفحه را کشف و ایندکس می کند و بعد به کمک سئو داخلی و خارجی به گوگل کمک می فهمانیم محتوای صفحه بیشترین ارتباط را با کلمه سرج شده توسط کاربر را دارد.

انتشار بی‌هدف محصولات در توئیتر و پینترست نتیجه‌ای جز هدر رفتن زمان شما نداشته و در درازمدت تاثیر مثبتی بر سئو سایت ندارد.

به نظر من سئو شبیه بازی شطرنج میمونه برای هر حرکتی باید فکر کرد و اتفاقات بعدی هم تا حدودی حدس زد تا بشه بازی و ببری و از همه مهمتر انقدر قشنگ بازی کنی که بازیکن مطرحی بشی…

یک سئو مستر خوب، باید توانایی انطباق چک لیست‌های عمومی سئو با شرایط پروژه اش رو داشته باشه. در اینصورت سئو فرآیندی بسیار ساده و شیرین داره. بررسی مارکت، بررسی سطح رقابت و کیفیت رقبا، انتخاب کوئری های مناسب و در نهایت زمانبدی درست به متخصصان سئو کمک می‌کنه تا فضای رازآلودی که عموم مردم از سئو دارند شفاف بشه و بتونه علاوه بر کسب رتبه و بازدید خوب، مشتریان جدید رو برای پروژه ایجاد کنه.

Report this wiki page